Aanpak lerarentekort: “We hebben een maatschappelijk probleem, dat vraagt om intensief samenwerken”
Aanpak lerarentekort: “We hebben een maatschappelijk probleem, dat vraagt om intensief samenwerken”Het lerarentekort is in het hele land voelbaar: van grote basisschool in Rotterdam tot dorpsschool in Limburg. In Zeeland komt daar nog een aantal problemen bij: het is een krimpregio, er is slechts één pabo en er zijn veel kleine scholen, waardoor leraren vaak les geven aan meerdere groepen tegelijk en op meerdere niveaus. Het lerarentekort aanpakken vraagt dan ook om intensieve samenwerking…
Bron: PO RAAD
Aanpak lerarentekort: “We hebben een maatschappelijk probleem, dat vraagt om intensief samenwerken”
Aanpak lerarentekort: “We hebben een maatschappelijk probleem, dat vraagt om intensief samenwerken”Het lerarentekort is in het hele land voelbaar: van grote basisschool in Rotterdam tot dorpsschool in Limburg. In Zeeland komt daar nog een aantal problemen bij: het is een krimpregio, er is slechts één pabo en er zijn veel kleine scholen, waardoor leraren vaak les geven aan meerdere groepen tegelijk en op meerdere niveaus. Het lerarentekort aanpakken vraagt dan ook om intensieve samenwerking…
Bron: PO RAAD