Les op afstand: leerlingen met specifieke ondersteuningsbehoeften
Les op afstand: leerlingen met specifieke ondersteuningsbehoeftenAfgelopen weken publiceerde de PO-Raad de kaarten ‘les op afstand, focus en inrichting’ voor groep 1/2 en groep 3 t/m 8. Deze kaarten bieden door middel van ondersteunende vragen handvatten om het afstandsonderwijs vorm te geven. Uiteindelijk bepalen de scholen zelf wat haalbaar is en op welke manier zij dit vormgeven binnen de eigen schoolcontext. Inmiddels is er ook een derde kaart beschikbaar. In deze kaart maken vijf scholen zichtbaar wat zij belangrijk vinden in het onderwijs op afstand en hoe ze omgaan met leerlingen die specifieke ondersteuningsbehoeften hebben.
Bron: PO RAAD
Les op afstand: leerlingen met specifieke ondersteuningsbehoeften
Les op afstand: leerlingen met specifieke ondersteuningsbehoeftenAfgelopen weken publiceerde de PO-Raad de kaarten ‘les op afstand, focus en inrichting’ voor groep 1/2 en groep 3 t/m 8. Deze kaarten bieden door middel van ondersteunende vragen handvatten om het afstandsonderwijs vorm te geven. Uiteindelijk bepalen de scholen zelf wat haalbaar is en op welke manier zij dit vormgeven binnen de eigen schoolcontext. Inmiddels is er ook een derde kaart beschikbaar. In deze kaart maken vijf scholen zichtbaar wat zij belangrijk vinden in het onderwijs op afstand en hoe ze omgaan met leerlingen die specifieke ondersteuningsbehoeften hebben.
Bron: PO RAAD